Hoe kunt u een klacht indienen?
Wij doen ons best om u zo goed mogelijk te helpen. Het kan zijn dat u niet tevreden bent. Dit horen we graag.
- Bel met ons via (020) 426 62 30 van 9.00 - 17.00 uur ma-vr. Komen we er samen niet uit, dan nemen wij uw klacht verder in behandeling.
- U kunt ook het online contactformulier gebruiken of een e-mail sturen naar pensioenservice@klmcabinefonds.nl.
- Of een brief sturen naar Pensioenfonds KLM-Cabinepersoneel, Postbus 123, 1180 AC Amstelveen.
Geef aan ons door:
- Uw klacht: waar bent u ontevreden over?
- Uw polisnummer of personeelsnummer.
- Uw telefoonnummer, zodat we u kunnen bellen om een compleet beeld te krijgen van uw klacht.
Hoe behandelen we uw klacht?
- U ontvangt van ons een ontvangstbevestiging.
- Wij bellen u om een compleet beeld te krijgen van uw klacht.
- U ontvangt binnen 4 weken na het indienen een schriftelijke reactie op uw klacht.
- Als u het niet eens bent met onze reactie of geboden oplossing, kunt u binnen 4 weken uw klacht met motivatie bij het Uitvoerend Bestuur van het pensioenfonds indienen.
- Het Uitvoerend Bestuur onderzoekt uw klacht. Uiterlijk 4 weken na ontvangst van uw klacht, ontvangt u een reactie van het Uitvoerend Bestuur.
- Bent u het niet eens met de uitspraak van het Uitvoerend Bestuur en gaat uw klacht over de uitvoering van het pensioenreglement? Dan kunt u schriftelijk een klacht indienen bij de Ombudsman Pensioenen.
- U kunt altijd uw klacht voorleggen aan de burgerlijke rechter.
De uitgebreide klachtenregeling kunt u hieronder lezen.
Bijlage | Grootte |
---|---|
140.57 kB |
