Hebt u een klacht?

Hoe kunt u een klacht indienen?

Wij doen ons best om u zo goed mogelijk te helpen. Het kan zijn dat u niet tevreden bent. Dit horen we graag.

  • Bel met ons via (020) 426 62 30  van 9.00 - 17.00 uur ma-vr. Komen we er samen niet uit, dan nemen wij uw klacht verder in behandeling.
  • U kunt ook het online contactformulier gebruiken of een e-mail sturen naar pensioenservice@klmcabinefonds.nl
  • Of een brief sturen naar Pensioenfonds KLM-Cabinepersoneel, Postbus 123, 1180 AC Amstelveen.

Geef aan ons door:

  • Uw klacht: waar bent u ontevreden over?
  • Uw polisnummer of personeelsnummer.
  • Uw telefoonnummer, zodat we u kunnen bellen om een compleet beeld te krijgen van uw klacht.

Hoe behandelen we uw klacht?

  • U ontvangt van ons een ontvangstbevestiging.
  • Wij bellen u om een compleet beeld te krijgen van uw klacht.
  • U ontvangt binnen 4 weken na het indienen een schriftelijke reactie op uw klacht.
  • Als u het niet eens bent met onze reactie of geboden oplossing, kunt u binnen 4 weken uw klacht met motivatie bij het Uitvoerend Bestuur van het pensioenfonds indienen.
  • Het Uitvoerend Bestuur onderzoekt uw klacht. Uiterlijk 4 weken na ontvangst van uw klacht, ontvangt u een reactie van het Uitvoerend Bestuur.
  • Bent u het niet eens met de uitspraak van het Uitvoerend Bestuur en gaat uw klacht over de uitvoering van het pensioenreglement? Dan kunt u schriftelijk een klacht indienen bij de Ombudsman Pensioenen.
  • U kunt altijd uw klacht voorleggen aan de burgerlijke rechter.

De uitgebreide klachtenregeling kunt u hieronder lezen.

Bijlage Grootte
140.57 kB