Kunnen wij iets voor u doen?

Zo bereikt u ons

Telefoonnummer
(020) 426 62 30 
Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 8.30 - 17.00 uur

E-mailadres
pensioenservice@klmcabinefonds.nl
Wilt u in uw e-mail uw personeelsnummer en/of polisnummer vermelden?

Wilt u gevoelige informatie aan ons sturen? Gebruik dan de beveiligde omgeving van MijnKLMPensioen in plaats van e-mail. Let er ook op dat u niet méér informatie verstrekt dan waar wij om vragen.

Postadres
Postbus 123, 1180 AC Amstelveen

Bezoekadres
Prof. E.M. Meijerslaan 1, 1183 AV Amstelveen

E-mailadres bestuur: bestuur@klmcabinefonds.nl 
E-mailadres mediaverzoek: communicatie@blueskygroup.nl

Social media

Pensioengesprek

Wilt u een persoonlijk pensioengesprek met een van onze medewerkers? Dit kan via videobellen. Het voordeel van videobellen is dat we elkaar informatie kunnen laten zien door het scherm met elkaar te delen. Neemt u liever telefonisch of via de e-mail contact met ons op? Gebruik dan de contactgegevens bovenaan deze pagina.

Maak een afspraak voor videobellen

Bijna met pensioen?

Bereikt u binnen anderhalf jaar uw pensioenleeftijd? Of wilt u eerder stoppen met werken en met pensioen? Dan nodigen wij u uit om deel te nemen aan een Pensioen In Zicht (PIZ) bijeenkomst. Hier krijgt u informatie over de keuzes die u kunt maken voor u met pensioen gaat.

Meld u aan voor een PIZ-bijeenkomst

Veelgestelde vragen 

  • Regel uw waardeoverdracht volledig online via www.mijnwaardeoverdracht.nl of vraag het aan bij uw nieuwe pensioenuitvoerder. 

  • De formulieren staan op de pagina Documenten

  • Log in op MijnKLMPensioen en wijzig uw rekeningnummer direct en zonder gedoe onder Mijn gegevens. 

  • Wij doen ons best om u zo goed mogelijk te helpen. Het kan zijn dat u niet tevreden bent. Bel met ons via 020 426 62 20 van 8.30 - 17.00 uur ma-vr. Komen we er samen niet uit, dan kunt u bij ons een klacht indienen

Wijzigingen doorgeven

Wijzigingen hoeft u niet door te geven als u in Nederland woont. Adreswijzigingen en een huwelijk, overlijden of scheiding ontvangen wij automatisch via de gemeente.

Een ander e-mailadres kunt u doorgeven in Mijn gegevens. Ook uw rekeningnummer kunt u wijzigen in Mijn gegevens.

Verhuist u naar het buitenland of wilt u uw post op een ander adres ontvangen? Ook dat regelt u eenvoudig in Mijn gegevens. 

Hebt u een klacht?

Wij doen ons best om u zo goed mogelijk te helpen. Het kan zijn dat u niet tevreden bent. Bel met ons via (020) 426 62 30  van 8.30 - 17.00 uur ma-vr.

Komen we er samen niet uit, dan kunt u bij ons een klacht indienen per e-mail. Stuur uw e-mail naar pensioenservice@klmcabinefonds.nl met:

  • Uw klacht: waar bent u ontevreden over?
  • Uw polisnummer.
  • Uw telefoonnummer, zodat we u kunnen bellen om een compleet beeld te krijgen van uw klacht.

Geef in uw e-mail duidelijk aan dat het om een klacht gaat.

Lees hier hoe wij uw klacht verder afhandelen.