Contact

Als u vragen hebt over uw pensioen, kunt u terecht bij de afdeling Pensioenservice.
U kunt bellen, mailen, maar ook langskomen voor een persoonlijk gesprek. Voor een persoonlijk gesprek verzoeken wij u vooraf een afspraak te maken.

Hebt u een vraag of opmerking voor het bestuur? Stuur dan een e-mail naar bestuur@klmcabinefonds.nl
Hebt u een mediaverzoek? Stuur dan een e-mail naar communicatie@blueskygroup.nl

 

Persoonlijk gesprek? Kom naar het pensioenspreekuur.

Maandag, woensdag, donderdag en vrijdag van 10.30-11.30 uur. Bel of mail voor een afspraak.
 

Adres

Prof. E.M. Meijerslaan 1
1183 AV Amstelveen

 

Postadres

Postbus 123
1180 AC Amstelveen
 

Klacht?

Hebt u onverhoopt een klacht? In het klachtenreglement kunt u lezen hoe u een klacht kunt indienen.
 

Wijzigingen doorgeven?


Wilt u het rekeningnummer waarop u uw pensioenuitkering ontvangt wijzigen? 
Dan moet u dat schriftelijk aan ons melden met dit formulier. Het pensioenfonds wil graag zorgvuldig met uw gegevens omgaan en vraagt u daarom om schriftelijke bevestiging met uw handtekening. Woont u in het buitenland? Dan moet u alle wijzigingen per brief aan ons doorgeven.


E-mailadres vastleggen of wijzigen?
U kunt via MijnKLMPensioen uw e-mailadres zelf vastleggen en/of wijzigen. Wanneer u uw e-mailadres vastlegt in MijnKLMPensioen ontvangt u een e-mail als er post voor u klaar staat in in MijnKLMPensioen.

Wijzigingen die u niet hoeft door te geven
Verhuist u binnen Nederland? Dan krijgen wij uw nieuwe adres via de Basisregistratie Personen (BRP). U hoeft uw verhuizing dus niet aan ons door te geven. Dit geldt ook voor een overlijden.