Office manager/Assistent bestuursbureau van Pensioenfonds KLM-Cabinepersoneel (32-40 uur) in Amstelveen

Het Pensioenfonds KLM-Cabinepersoneel is recent gestart met een eigen bestuursbureau. Vind jij het leuk om te komen werken in een klein team, in een organisatie die nog volop in ontwikkeling is? Waar je jouw functie voor een flink deel zelf kunt invullen? Lees dan snel verder! Ervaring in de pensioensector is niet noodzakelijk, we zijn met name op zoek naar iemand die ons organisatorisch kan helpen groeien. 

Wat doet het bestuursbureau? 
Ons pensioenfonds beheert een vermogen van circa 4 miljard euro en verzorgt de pensioenregelingen voor zestienduizend deelnemers. Het pensioenfonds heeft een bestuur van drie onafhankelijke uitvoerend bestuurders en zeven niet-uitvoerend bestuurders. Recent is een eigen bestuursbureau opgericht, dat zal gaan bestaan uit ongeveer zeven vaste medewerkers (inclusief de office manager/assistent bestuursbureau): twee bestuurssecretarissen en diverse experts op het gebied van vermogensbeheer, risk management en finance. Het bestuursbureau vervult een belangrijke spilfunctie tussen het pensioenfonds en de zogeheten uitbestedingspartijen. Het bestuursbureau ondersteunt het bestuur van het pensioenfonds in brede zin.

Als office manager/assistent bestuursbureau help je mee om het bestuursbureau vanaf de start vorm te geven.

Wat ga jij zoal doen?

  • Je gebruikt je kennis en ervaring om operationele en/of organisatorische knelpunten te helpen oplossen.
  • Als office manager ben je enerzijds een belangrijke schakel tussen het bestuursbureau en Blue Sky Group, vooral omdat het pensioenfonds is gehuisvest in het kantoor van Blue Sky Group. Anderzijds ontzorg je jouw collega’s door de voorraden bij te houden, een lunch te regelen enz.
  • Je werkt veel samen met de twee bestuurssecretarissen.
  • Je zorgt dat vergaderingen van het pensioenfonds logistiek vlekkeloos verlopen.
  • Je woont diverse overleggen en vergaderingen bij, waarbij je in een aantal gevallen ook notuleert.

Wat vragen we van jou?

  • Een HBO werk- en denkniveau
  • Bij voorkeur ervaring in een bestuurlijke omgeving
  • Een uitstekende taalvaardigheid, zowel mondeling als schriftelijk
  • Communicatief sterk, coöperatief waar mogelijk, stevig waar nodig
  • Een flexibele instelling
  • Ervaring met Office 365
  • Tact en empathisch vermogen

Jij bent:

  • Een vrolijk mens, ook onder tijdsdruk en met krappe deadlines
  • Proactief
  • Nauwkeurig en gestructureerd
  • Organisatiesensitief
  • Oplossings- en servicegericht

Wat bieden wij jou?

Alle ruimte om je eigen functie vorm te geven en om je eigen ideeën te ontplooien binnen het bestuursbureau in een klein team met korte communicatielijnen. Daarnaast vinden we het heel belangrijk dat onze medewerkers zich verder ontwikkelen. We staan altijd open voor jouw ideeën met betrekking tot het volgen van relevante opleidingen of trainingen.

Flexibiliteit staat bij ons hoog in het vaandel. Hybride werken kan zeker maar is wel afhankelijk van onder meer de vergaderagenda. 

Tot slot: Onze arbeidsvoorwaarden zijn vanzelfsprekend goed te noemen. 

Interesse?

Voor vragen over de functie kun je contact opnemen met Alex de Waal, kwartiermaker bestuursbureau, via telefoonnummer 0653242519. Wil je solliciteren? Stuur dan je motivatie en CV naar angela.smeink@pfklmcabine.nl

We vragen je te reageren voor 22 september 2025. Wij laten je vervolgens voor 3 oktober 2025 iets weten over een eventueel vervolg.

Een screening vormt onderdeel van de procedure.