Nieuws

Updates in MijnKLMPensioen: uw rekeningnummer wijzigen & upload documenten

17 oktober 2019

In MijnKLMPensioen kunt u nu zelf uw rekeningnummer wijzigen en gevraagde documenten uploaden in de Mijn omgeving.

In MijnKLMPensioen zijn twee nieuwe functionaliteiten toegevoegd waarmee u sneller en gemakkelijker uw pensioenzaken online kunt regelen.  U kunt nu zelf uw rekeningnummer wijzigen en gevraagde documenten uploaden in de Mijn omgeving in plaats van deze naar ons op te sturen. 

Rekeningnummer wijzigen

Log in met DigiD met SMS-controle en u kunt uw rekeningnummer direct en zonder gedoe aanpassen onder Mijn gegevens. U ontvangt dan uw eerstvolgende pensioenuitkering op uw nieuwe rekeningnummer.

Documenten uploaden

Wilt u een formulier ingevuld en ondertekend aan Pensioenservice sturen? Of uw samenlevingscontract toesturen? Dan kan dat voortaan ook digitaal via MijnKLMPensioen. Log in met DigiD met SMS-controle en via Mijn gegevens kunt u het document direct naar Pensioenservice uploaden. Scheelt weer een postzegel! U kunt de volgende bestanden uploaden: .JPG, .PNG, .JPEG, .PDF en maximaal 6 MB per documenten.