Kunnen wij iets voor u doen?

Onze bereikbaarheid tijdens de feestdagen

Woensdag 25 december, donderdag 26 december en woensdag 1 januari is de afdeling Pensioenservice gesloten. Hebt u vragen? U kunt tijdens werkdagen gewoon bij ons terecht tussen 09.00 en 17.00. Wij wensen u fijne feestdagen & een gezond en gelukkig 2025.

Overleg

Zo bereikt u ons

Telefoonnummer
(020) 426 62 30 
Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 9.00 - 17.00 uur

Bericht sturen of vraag stellen?
Ga naar het contactformulier om ons binnen MijnKLMPensioen veilig en snel een vraag te stellen, ook buiten kantoortijden. Kunt u niet inloggen in MijnKLMPensioen? Stuur dan een e-mail met uw polisnummer of personeelsnummer naar pensioenservice@klmcabinefonds.nl

Let op! Verstuur via e-mail geen gevoelige informatie aan ons. Gebruik dan de beveiligde omgeving van MijnKLMPensioen in plaats van e-mail. Let er ook op dat u niet méér informatie verstrekt dan waar wij om vragen.

Postadres
Postbus 123, 1180 AC Amstelveen

Bezoekadres
Prof. E.M. Meijerslaan 1, 1183 AV Amstelveen

E-mailadres bestuur: bestuur@klmcabinefonds.nl 
E-mailadres mediaverzoek: communicatie@blueskygroup.nl

Social media

Bericht sturen

Hebt u een klacht?

Wij doen ons best om u zo goed mogelijk te helpen. Het kan zijn dat u niet tevreden bent. Dit horen we graag.

  • Bel ons via (020) 426 62 30. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 9.00 - 17.00 uur. Komen we er samen niet uit, dan nemen wij uw klacht verder in behandeling.
  • U kunt ook het online contactformulier gebruiken of een e-mail sturen naar pensioenservice@klmcabinefonds.nl
  • Of een brief sturen naar Pensioenfonds KLM-Cabinepersoneel, Postbus 123, 1180 AC Amstelveen.

Geef aan ons door:

  • Uw klacht: waar bent u ontevreden over?
  • Uw polisnummer of personeelsnummer.
  • Uw telefoonnummer, zodat we u kunnen bellen om een compleet beeld te krijgen van uw klacht.

Lees hier hoe wij uw klacht verder behandelen.

Let op! Verstuur via e-mail geen gevoelige informatie aan ons. Gebruik dan de beveiligde omgeving van MijnKLMPensioen in plaats van e-mail. Let er ook op dat u niet méér informatie verstrekt dan waar wij om vragen.

 

Pensioengesprek

Wilt u een persoonlijk pensioengesprek met een van onze medewerkers? Dit kan via videobellen. Het voordeel van videobellen is dat we elkaar informatie kunnen laten zien door het scherm met elkaar te delen. Neemt u liever telefonisch of via e-mail contact met ons op? Gebruik dan de contactgegevens bovenaan deze pagina.

Maak een afspraak voor videobellen

Bijna met pensioen?

Bereikt u binnen anderhalf jaar uw pensioenleeftijd? Of wilt u eerder stoppen met werken en met pensioen? Dan nodigen wij u uit om deel te nemen aan een Pensioen In Zicht (PIZ) bijeenkomst. Hier krijgt u informatie over de keuzes die u kunt maken voor u met pensioen gaat.

Meld u aan voor een PIZ-bijeenkomst

Veelgestelde vragen 

U kunt uw waardeoverdracht online regelen via www.mijnwaardeoverdracht.nl of vraag het aan bij het pensioenfonds van uw nieuwe werkgever. 

                                                               

De formulieren staan op de pagina Documenten

Log in op MijnKLMPensioen en wijzig uw rekeningnummer direct en zonder gedoe onder Mijn gegevens. 

Wijzigingen doorgeven

Woont u in Nederland dan hoeft u sommige wijzigingen niet aan ons door te geven. Adreswijzigingen maar ook berichten over een huwelijk, overlijden of scheiding ontvangen wij automatisch via de gemeente.

Een ander e-mailadres geeft u door via Mijn gegevens. Ook uw rekeningnummer wijzigt u in Mijn gegevens.

Verhuist u naar het buitenland of wilt u uw post op een ander adres ontvangen? Ook dat regelt u eenvoudig in Mijn gegevens.